Bal 2024
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
   

Nuorodos  

   

Prisijungimas  

   
Lapkričio 15 dieną 5-IV klasių mokiniai savo žinias išmėgino interaktyviajame žinių turnyre “Klausimanija”. Mokinių tarybos organizuojamo renginio metu klasių komandos turėjo atsakyti į įvairiausius klausimus ir rinkti taškus. Turnyro pabaigoje buvo apdovanotos daugiausiai taškų surinkusios komandos.
 
Ūla Ivinskytė, mokinių prezidentė, IIIg klasė 2019-12-02Camera

2 2

Sveikiname Emiliją Ašmonaitę (8 kl.) ir Gabiją Šerpetauskytę (IIIg kl.), Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiados rajoniniame etape laimėjusias I-ąją vietą. Merginoms olimpiadai pasiruošti padėjo muzikos mokytoja Ilona Raudonienė.

Gimnazijos 7-8 klasių mokiniai (fizinio ugdymo mokytojai Vilma Šimkuvienė, Petras Grinaveckas) sėkmingai pasirodė 2019-2020 m.m. Šilalės rajono mokyklų žaidynių futbolo 5×5 varžybose. Sveikiname gimnazijos mergaičių ir berniukų komandas, iškovojusias II-ąsias vietas: Emiliją Ašmonaitę (8 kl.), Vakarę Šiušaitę (8 kl.), Eveliną Bambalaitę (8 kl.), Aureliją Miliauskaitę (8 kl.), Justiną Tamašauskaitę (8 kl.), Igridą Dargytę (7 kl.), Gabrielę Nugarytę (7 kl.), Ruslaną Medveckaitę (8 kl.), Emilį Norgailą (7 kl.), Rytį Razbadauską (7 kl.), Arną Mačiulį (7 kl.), pijų Petriką (7 kl.), Airidą Zdanavičių (7 kl.), Dominyką Jonušką (7 kl.), Igną Milių (7 kl.)!
 
Gimnazijos informacija 2019-12-02
Jei Europa siekia suvienyti įvairovę, kaip teigiama ES šūkyje, europiečiai turi suprasti ne tik savo, bet ir kitas kalbas.
Europos Komisijos Vertimo raštu generalinis direktoratas Europos Sąjungos vidurinėse mokyklose lapkričio 21 dieną surengė internetinį vertimo konkursą Juvenes Translatores 2019. Konkursu „Juvenes Translatores“ akcentuojama vertimo gebėjimų svarba ir būtinybė į vertimą pažvelgti kaip į „tarpininkavimą“ mokantis kalbų. Konkurso dieną dalyviai galėjo pasirinkti iš kokios ES kalbos į kokią ES kalbą versti. Iš viso buvo galimi net 552 kalbų deriniai.
Šiame konkurse dalyvavo ir keturi mūsų gimnazijos IIIg klasės moksleiviai – Ūla, Kristina, Agnė ir Modestas, kurie rinkosi versti tektus iš anglų į lietuvių ir iš lietuvių į anglų kalbas.
Tikimės gerų rezultatų!
 
Agnė Gudauskaitė, IIIg klasės mokinė 2019-11-28Camera

2 2

Lapkričio 21d., ketvirtadienį, 1-4 klasių mokiniams vyko viktorina „Mano kūnas skirtas sveikai gyvensenai“. Viktorinos tikslas – prisiminti ir formuoti sveikos gyvensenos, mitybos ypatumus bei įgūdžius. Viktorinoje klasių komandų dalyviai atliko įvairias užduotis, sprendė galvosūkius, piešė. Renginio metu vyravo darbinės nuotaikos, komandos draugiškai varžėsi, jas palaikė gausus būrys „sirgalių“. Vertinimo komisijai suskaičiavus taškus buvo nominuotos visų klasių komandos.
 
Ilona Gudauskienė, pradinių klasių vyr. mokytoja 2019-11-28Camera

222

Lapkričio 17–23 dienomis projekto ,,Lyderių laikas 3” Šilalės rajono savivaldybės kūrybinės komandos vadovė, Šilalės švietimo pagalbos tarnybos direktorė Birutė Jankauskienė ir nariai: Šilalės Dariaus ir Girėno progimnazijos direktorius Arūnas Aleksandravičius, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Danė Šiaudvytienė, Šilalės suaugusiųjų mokyklos direktorė Daiva Rudminienė, Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui Sonata Petrauskienė, Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazijos direktorius Virginijus Andrijauskas, Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijos direktorė Loreta Pociuvienė, Pajūrio Stanislovo Biržiškio gimnazijos direktorius Juozas Žymančius, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Regina Rimkutė, Kvėdarnos darželio ,,Saulutė" direktorius Valdas Urniežius – dalyvavo stažuotėje ,,Įvairūs mokyklų ir savivaldybių bendradarbiavimo modeliai mokinių mokymosi pažangos užtikrinimo srityje“ Lenkijos ir Čekijos mokyklose.
Pirmąją stažuotės dieną aplankėme Punsko Dariaus ir Girėno pagrindinę mokyklą, Punsko vaikų darželį, Punsko licėjų. Direktorius Jonas Vydra pristatė mokyklą, Lenkijos švietimo sistemą. Mus sužavėjo šiose mokyklose puoselėjama lietuvybės dvasia. Mokykla glaudžiai bendradarbiauja su Punsko kultūros centru. Dalis popamokinės veiklos vyksta kultūros centre. Švenčiamos Lietuvos valstybės šventės. Mokykloje rengiamose šventėse gausiai dalyvauja ne tik tėvai, bet ir seneliai. Taip kuriamas pilietiškumas ir bendruomeniškumas.
Kitą dieną vykome į Varšuvos ,,Jakuba Jasinskiego" LXXII licėjų. Tai viena geriausių Varšuvos mokyklų, nes šios mokyklos mokiniai pasiekia geriausius rezultatus. Siekdami išskirtinumo ir įvairovės, licėjaus pedagogai rašo daug projektų, kuriuos finansuoja savivaldybė. Yra profiliuotas mokymas, skirstomas į 4  kryptis: humanitarinė, bendroji (europinės klasės), saugumo ir gynybos, ypatingų gebėjimų (būsimieji mokslininkai). Licėjaus direktorė akcentavo, kad šios ugdymo įstaigos tikslas nėra paruošti mokinius tam tikrai profesijai, o svarbu, kad mokinys atrastų ir suvoktų savo gebėjimus. Pamokose atsisakoma tradicinio pamokos modelio. Mokytojai naudoja aktyviuosius mokymosi metodus, grupinį darbą. Laikomasi mokymosi visą gyvenimą nuostatos. Mokytojai tobulėja dalyvaudami seminaruose, mokydamiesi vieni iš kitų. Per visas pamokas ugdomos mokinių bendrosios kompetencijos: iniciatyvumo, bendradarbiavimo, viešojo kalbėjimo, informatinio raštingumo. Mokytojas – moderatorius, o ne informacijos perteikėjas. Atsisakoma paskaitų formų. Tai vienintelė mokykla, vykdanti pirmosios pagalbos teikimo  programą. Turi 150 paruoštų mokinių–gelbėtojų. Turi greitosios pagalbos automobilį. Mokiniai budi mokykloje, teikia pirminę pagalbą, kol atvyks profesionali pagalba.
Išskirtinį įspūdį paliko apsilankymas Londynska pagrindinėje mokykloje. Tai viena iš geriausių Čekijos pagrindinių mokyklų. Mus pasitiko charizmatiškas direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Jis kartu su mokinėmis supažindino su ugdymo procesu Čekijoje.
Pagrindinis ugdymo tikslas - suteikti visų dalykų pagrindus. Svarbiausia sudominti ir motyvuoti vaikus. Šioje mokykloje sukurti mokinių vertinimo laipteliai, aiškiai apibrėžiantys, ką reiškia kiekvienas laiptelis, leidžiantys mokiniams įsivertinti save, augti pagal individualius gebėjimus, nestresuoti dėl pažymio. Nuo 1992 metų šioje mokykloje įvestas integruotas mokymas, pavyzdžiui, matematika-fizika, istorija-geografija. Organizuojamas patyriminis mokymasis, suteikiantis pamokoms gyvumo, skatinantis mokinius mokytis. 
Mokyklos atstovai teigia, kad mokymosi motyvacijos stokos problema jiems neaktuali, nes ugdymo procesas patrauklus, šiuolaikiškas, įtraukiantis, skatinantis mokytis. Pakalbinti mokiniai patvirtino, kad mokytis jiems įdomu, mokykloje jaučiasi saugūs, nepatiria įtampos dėl blogo pažymio, puikiai sutaria su mokytojais. Įvairios prevencinės programos organizuojamos po pamokų kartu su klasės auklėtoju.
Čekijos mokyklose mokinių pasiekimai vertinami penkiabale sistema. Vienetas - aukščiausias įvertinimas. Vertinamas ir mokinių elgesys trimis balais. Čekijoje gerbiama mokytojo profesija. Paruošiama apie 3000 pedagogų per metus. Apie 30 proc. dirba mokytojų vyrų. Visi vadovėliai leidžiami kartu su pratybų sąsiuviniais ir yra privalomi. Čekijoje mokyklų vadovai turi pamokas.
Čekijos Karlovy Vary mieste nuvykome į Paštovny pagrindinę mokyklą.
Mokyklos devizas – visi laimingi. Mokyklos direktoriaus įvardijimu, sėkmingo darbo paslaptis yra susitarimai, palaikymas, pagarba ir rūpestis. Susitikime dalyvavusi mokytoja patvirtino, kad malonu eiti į darbą, nes yra gera atmosfera. Svarbiausia vaikų gerovė, o ne pažymiai. Mokytojai įsitikinę – kiekvienas vaikas vertas sėkmės.
Prahos Postupicka gimnazijoje mus pasitiko direktorius Jozef Tomek. Čia vyravo griežta akademinė atmosfera. Ši gimnazija labai populiari, užpildytos visos vietos. Gimnaziją renkasi gabiausi mokiniai. Išvystyta informacinė sistema, sudaryti virtualūs pamokų tvarkaraščiai, veikia gimnazijos TV kanalas, demonstruojami mokinių kūrybiniai darbai, interviu. Baigiamųjų klasių mokiniai laiko du arba tris privalomus valstybinius egzaminus ir mokyklos nuožiūra pasirenkamuosius  egzaminus. Laikomasi nuomonės, kad mokinių pasiekimai, savijauta priklauso nuo mokytojo, jo profesionalumo. Todėl daug dėmesio skiriama mokytojų skatinimui: įrengta poilsio erdvė, lengvatos maitinimui. Pirmus dvejus metus turi specifinį ugdymo planą, kitus dvejus labiau orientuojamasi į mokinio ateities planus, projektinius darbus.
Stažuotė buvo naudinga, prasminga ir įkvepianti. Jos metu pristatyta švietimo įstaigų patirtis, kuri siejasi su mūsų rajone vykdomo pokyčio projekto išsikeltu tikslu. Reflektuodami grupėse su Lenkijos, Čekijos kolegomis ir su stažuotės dalyviais iš įvairių Lietuvos savivaldybių, pasitvirtinome, kad esame daug kuo panašūs ir tuo pačiu skirtingi. Visose lankytose mokyklose pastebėjome, kad svarbu išmokyti mokinius mokytis, akcentuojant, kaip įgytas žinias pritaikyti praktiškai, dirbti komandoje. Esminis dalykas - nuolatinis mokymasis, pozityvių santykių bendruomenėse kūrimas ir puoselėjimas.
Pastebėjome, kad visas ugdymo procesas grindžiamas susitarimais, glaudžiu mokyklų bendradarbiavimu su švietimo centrais ir savivaldybėmis, geranoriškais steigėjo, mokyklos vadovo, mokytojo, mokinio ir tėvų santykiais.
,,Mąstykime globaliai, veikime lokaliai“, – su šia mintimi grįžome į savo švietimo įstaigas.
                            
Projekto „Lyderių laikas 3“ Šilalės rajono savivaldybės
kūrybinės komandos informacija 2019-11-26Camera

22222222222222

Daugelis demokratinių valstybių lapkričio 16-ąją mini nuo 1995 m., kai UNESCO šią dieną paskelbė Tarptautine tolerancijos diena. Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija taip pat prisijungė prie inicijuojamo Tarptautinės tolerancijos dienos paminėjimo.
Kasmet Tolerancijos dienai paminėti yra skiriamas simbolis. Šiemet jis – Tolerancijos švyturys. Švyturys kaip simbolis reiškia pagalbą, nes rodo kelią laivams, ieškantiems kranto, padeda neužplaukti ant seklumos. Tai ir žodis Tolerancija, savo prasme reiškia pakantumą, suteikia žmonėms gebėjimą visuomenėje sugyventi taikiai, priimti kitokį žmogų, kitokius požiūrius. Visą savaitę klasių valandėlių metu mokiniai gamino laivelius ant kurių rašė apmąstymus šia tema. Akcijos „Pakviesk draugą arbatos puodeliui“ metu mokiniai aptarė tolerancijos reikšmę mūsų visuomenei, kalbėjo apie pagarbą kitam ar kitokiam – kitaip mąstančiam, kitaip kalbančiam, kitaip atrodančiam.
Tikėtina, kad mūsų mokinių laivai saugiai plauks link savo švyturio, primindami sau ir kitiems apie pakantumą, gebėjimą išlaikyti pagarbą, nepaisant skirtingų pažiūrų, tautybės, išvaizdos, gebėjimų, religijos. „Tolerancijos švyturys“ su laiveliais visą savaitę puoš gimnazijos koridorius, kad kuo daugiau gimnazijos bendruomenės narių sužinotų apie šios dienos prasmę.
 
Psichologė Eugenija Martinkienė, socialinė pedagogė Virginija Ševčenka 2019-04-15Camera

2 2 2 2 2 2 2 2 2 2

Lapkričio 12 dieną Šilalėje vyko Šilalės rajono mokyklų žaidynių kvadrato varžybos (2007 m. gimimo ir jaunesnių grupė). Jose mūsų gimnazijos berniukų komanda iškovojo II-ąją vietą, mergaitės - III –iąją vietą.
Sveikiname Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazijai atstovavusius ir prizines vietas iškovojusius 5-6 klasių mokinius - Ašmoną Julių (6 kl.), Ašmoną Justą (6 kl.), Gedvilą Paulių (6 kl.), Miklaševičių Roką (6 kl.), Bambalą Gabrielių (6 kl.), Šiurį Martyną (6 kl.), Pocių Jokūbą (6 kl.), Petkų Martyną (6 kl.), Gudinską Luką (5 kl.), Reimontaitę Mariją (6 kl.), Dulcaitę Augustę (6 kl.), Kėblaitę Emiliją (6 kl.), Slaboševičiūtę Deimantę (6 kl.), Pundinaitę Kamilę (6 kl.), Miliauskaitė Aistę (6 kl.), Vitartaitę Ugnę (6 kl.), Kasputytę Moniką (5 kl.), Kinderytę Jogailę (5 kl.), Petrauskytę Ramintą (7 kl.) ir kūno kultūros mokytoją Liną Kumžą!
 
Gimnazijos informacija 2019-11-14Camera

22

Užsimani vīna dīna Kaltinėnu Aleksandra Stulginskia gimnazijas penktokā ī šeštokā nuvažiūti į Varnius. Ne be reikala – daug pamati, daug išgirda...
Neliko nepastebėta labai graži mūsų pirmojo gido Lino žemaitiška kalbėsena . Varnių regioninio parko vyr. specialistas kultūrologas Linas Šedvilas įdomiai pristatė savo specialybę ir labai išraiškingai papasakojo apie Varnių regioninį parką. Su vandens lašeliu ir jo pasakojama istorija mokiniai keliavo nuo ledynmečio iki šių laikų. Piliakalnių, ežerų, dviračio takų maketai domino kiekvieną. Daugelis dėliojo piliakalnių dėlionę, spėliojo ir mokėsi atpažinti paukščių balsus. Plačiau apie juos pasakojo vyr. specialistas ekologas Laurynas Novikas.
Šeštokai produktyviai leido laiką Varnių Gamtos mokykloje, kuriuos užėmė vyr. specialistė, gamtos mokyklos administratorė Ingrida Linkienė. Ji papasakojo apie gamtosaugininko   profesiją, mokė rišti sodus. Sužinojome, kada ir kaip renkami bei ruošiami šiaudeliai sodų rišimui. Stebėjome tautodailininkės jau pagamintus ypatingo grožio ir begalinio kruopštumo reikalaujančius sodus. Patys pagaminę supratome, kad ne taip jau ir paprasta surišti sodą.
Gera buva kelioni – vīnu šūviu trys zuikiā. Mokinukai susipažino su ekologo, gamtosaugininko ir kultūrologo profesijomis. Lauktuvėms parsivežėm mažučius, savos gamybos, sodus.
 
Nijoli Montvilieni, 6 klases auklietuoja
Ligita Martinavičieni, 5 klases auklietuoja 2019-11-06Camera

22 2 2


Lapkričio 6 dieną gimnazijoje vyko jau tradicine tapusi projektinė diena „Mano artimi ir tolimi tikslai“. Siekiant supažindinti su skirtingomis profesijomis 7 -8 ir I – II g klasių mokinius veiklinimas vyko atsižvelgiant į auditorijos amžių, asmenines kompetencijas bei norus. Dienos pradžioje mokiniai klausėsi paskaitų ir sužinojo, ko reikia, norint tapti ugniagesiu arba policijos pareigūnu. Įdomus susitikimas buvo su profesionaliu kovotoju Martynu Girskiu, kuris ne tik supažindino su savo veikla, bet ir pakvietė į sporto salę išmokti keletą savigynos pratimų bei atlikti rytinės mankštos. Šiaulių valstybinės kolegijos atstovai pasakojo apie studijų krytis jų įstaigoje. Paskaitos pabaigoje klausytojų laukė staigmena ir didžiausias džiaugsmas – galimybė išbandyti robotus. Po teorinių paskaitų vyko edukaciniai užsiėmimai, kurių tikslas – atliekant praktines užduotis, pažinti profesiją. Norint sužinoti, ką veikia keramikai, reikėjo nulipdyti ir dekoruoti kalėdinį žaisliuką. Įdomius užsiėmimus pravedė svečiai iš Švėkšnos amatų centro, mokydami dekoruoti skrynias etnografiniais motyvais ir gaminti rankų darbo žvakes. Jie sulaukė didelio mokinių entuziazmo ir pagyrimų už įdomią veiklą.
 
Laima Baltutienė, klasių auklėtojų metodinės grupės vadovė 2019-11-06Camera

22 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2


Lapkričio 8 dieną pažintį su profesijų pasauliu tęsė III-IVg klasių mokiniai. 
Abiturientams pirmąjį užsiėmimą vedė mokytoja Vilma Šimkuvienė. Karjeros koordinatorė pristatė studijų programos sąrašą, išmokė naudotis konkursinio balo skaičiuokle, supažindino su reikiamais balais, norint įstoti į įvairias mokymosi įstaigas. IIIg klasė per pirmą pamoką susitiko su  rezidentais – medikais.  
Per antrą pamoką IIIg-IVg klasių mokiniai susitiko su Akvile - Kauno technologijų universiteto ketvirto kurso ekonomikos ir verslumo studente, kuri supažindino su KTU studijų programomis, paslaugomis studentams, tokiomis kaip „DISCOVER’ed“,  kuri leidžia studentams dalyvauti „Erasmus +“ programoje ir ugdyti savo žinias bei praktiką užsienyje. Akvilė taip pat papasakojo apie skatinamąsias stipendijas, kurios taikomos gerai besimokantiems studentams. Teisingai atsakydami į klausimus, galėjome gauti įvairių prizų. 
Įdomus buvo susitikimas su Klaipėdos aukštosios jūreivystės mokyklos atstovais. Pristatytos studijų programos - jūrų laivavedyba, laivų energetinių įrenginių eksploatavimas, uosto ir laivybos valdymas ir daugiau. Įgijus išsilavinimą darbas galimas ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. LAJM studentai mokosi keliaudami aplink pasaulį, studijas sudaro didelė dalis praktikos, o studentai besimokydami taip pat užsidirba iki 400 eurų per mėnesį. 
Per ketvirtą pamoką mokiniai buvo suskirstyti į dvi grupes. Viena grupė supažino su Klaipėdos valstybine kolegija, kita-su Vytauto Didžiojo universitetu. KVK atstovai supažindino kolegijos studijų programomis, pristatė įvairius elektromobilius, alternatyviais degalais varomas transporto priemones. Tuo tarpu Kauno VDU pristatė savo įvairias veiklas, studijų programas. VDU studijos siūlo platų užsienio kalbų mokymosi pasirinkimą - net 30 kalbų. Susipažinome su tradiciniais kultūriniais renginiais (moksleivių diena VDU, VDU vasaros mokykla). 
Vėliau mokinių grupės susikeitė vietomis. Turėjome galimybę dalyvauti dar viename susitikime su KVK atstovais. Tai nebuvo eilinė paskaita, mat dėstytojas Robertas Kavolius nusprendė pabendrauti netradiciškai - žaidėme žaidimus. Visi žaidimai buvo komandiniai, reikalavo susitelkimo ir įsiklausymo į kiekvieną komandos narį. Čia nebuvo jokių skaidrių, jokių ilgų kalbų. Visiems labai patiko, visi buvo geros nuotaikos. 
Pabaigoje dar kartą susitikome su Klaipėdos valstybinė kolegijos atstovais. Plačiau pristatytos informacinių technologijų studijos, apie kurias papasakojo studentas Vaidotas. Jis pasirūpino, kad pristatymas būtų įdomus ir nuotaikingas. KVK atstovai taip pat atsivežė savo įrangos - virtualios realybės akinius, kuriuos galėjome išmėginti ir jų pagalba apžiūrėti pačią KVK. 
Nuoširdžiai dėkojame organizatoriams už turiningą ir informatyvią dieną gimnazijoje.
 
Paulius Lapinskas, IVg klasės mokinys 2019-11-08Camera

222222222222222


Šių metų lapkričio 5 dieną Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnaziją aplankė Kauno technikos kolegijos atstovai. II-IV klasių mokiniams buvo pravestos paskaitos, pristatytos studijų programos. Paskaitose buvo kalbama apie siūlomas studijų programas: medžiagų apdirbimo inžineriją, elektros techniką, automobilių techninį eksploatavimą. Užsiminta netgi ir apie kiek egzotišką orlaivių mechanizmų techninio eksploatavimo studijų kryptį. Paskaitose buvo ne tik kalbama, bet ir atliekamas praktinis darbas. Mokiniai turėjo galimybę išbandyti save praktiškai ir pritaikyti sukauptas žinias. Gimnazistai kompiuterinių žaidimų pulteliais galėjo valdyti roboto ranką ir pakelti įvairius smulkius objektus, kiti turėjo galimybę išsimatuoti savo kūno varžą ar net sudaryti tam tikrą elektros grandinę. Paskaita suteikė puikią galimybę mokiniams susipažinti su kolegija ir pamąstyti apie galimybę studijuoti šioje mokslo įstaigoje.
 
Aldas Aleksėjūnas, IVg klasės mokinys 2019-11-08
Ką galim rasti kraičių skrynioj?
Visiems turėtų dirstelt būt smalsu.
Bus linksma, sužinosit, ko nežinot,
Tiktai ateikite nurodytu laiku.
Tradiciškai, paskutinę dieną prieš rudens atostogas mūsų gimnazijoje vyko liaudiškų šokių vakaronė. Jai klasės paruošė po vieną lietuvių liaudies šokį, lietuvišką patiekalą. Vakaronėje dalyvavo svečiai – Šilalės r. kultūros centro kolektyvas „Gers smuoks“. Jie ne tik mus supažindino su Šilalės krašto šokiais, bet ir kartu su visais linksminosi vakaronėje. Džiaugėmės linksmai praleidę vakarą kartu!
 
Augustė Mižutavičiūtė, Ig klasės mokinė 2019-11-08Camera

2 22222222222222222222

Spalio 24 dieną priešmokyklinės grupės ir pradinių klasių mokiniai surengė nuotaikingą, jau tradicija tapusią, Rudenėlio šventę. Pradinės mokyklos koridoriai pasipuošė iš rudens gėrybių sukurtais mokinių darbeliais. Parodos lankytojai pasidžiaugė mokinių kūrybiškumu, išradingumu. Renginio eigoje mokiniai keliavo per visas „Daržovių“ klases kur susipažino, ragavo ir rinko pačią naudingiausią daržovę.
Visus šiltai nuteikė į svečius atvykusi „Bobų“ vasara, kuri papasakojo apie save, pasidžiaugė mokinių sukurtais darbeliais, nuotaikingomis klasių programėlėmis, užminė mįslių. Šventę vainikavo mokinių komisijos, vadovaujamos logopedės Astos Bataitytės, išrinktų pačių puikiausių eksponatų apdovanojimas. Buvo gera matyti visų šypsenas, jaudulį ir džiaugsmą. Nuoširdų ačiū tariame mokinių tėveliams už bendradarbiavimą.      
 
Reda Daunorienė, pradinių klasių vyr. mokytoja   2019-11-08Camera

22 2 222 2                                                             

   
   

Lietuvių maža, mes galime išlikti tik savo mokslu, gabumais, darbštumu...

Aleksandras Stulginskis

   
Pamokų laikas
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:45 - 10:30
4. 10:40 - 11:25
P 11.25-11.50 5-8 kl.
5. 11:50- 12:35
P 12.35-13.00 I-IVg kl.
6. 13:00 - 13:45 
7. 13:55 - 14:40
   

KK projekto logo

   
Uniformų užsakymas
(dydžių lentelės)
uniformos
 
   

 Hey.lt - Nemokamas lankytojø skaitliukas

   
© Šilalės r. Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija