Bal 2024
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
   

Nuorodos  

   

Prisijungimas  

   
Logopedė
  • Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
  • Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų, teisės aktų nustatyta tvarka.
  • Mokyklos vaiko gerovės komisijai pritarus bei tėvams (globėjams) sutikus siunčia vaiką į Šilalės švietimo pagalbos tarnybą dėl intelekto ir/ar brandos tyrimo.
  • Veda individualius, pogrupinius ir grupinius užsiėmimus logopediniame kabinete.
  • Sudaro veiklos ir korekcinio darbo programas.
  • Sušvelnina ar pašalina mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus, rengia savo veiklos ataskaitas.
  • Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui, taiko savo darbe logopedijos naujoves.
  • Šviečia, konsultuoja gimnazijos bendruomenę, ikimokyklinės įstaigos darbuotojus, tėvus (globėjus, rūpintojus) aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo klausimais.
  • Dalyvauja gimnazijos VGK ir kitų gimnazijos direktoriaus sudarytų darbo grupių , komisijų veikloje.
  • Dalyvauja gimnazijos švietimo pagalbos specialistų metodinės grupės veikloje, Šilalės r. specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio veikloje.
  • Bendradarbiauja ir konsultuojasi su Šilalės PPT darbuotojais.
Specialioji pedagogė
  • Teikia pagalbą mokiniams , turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgiant į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes.
  • Dirba specialiojo pedagogo kabinete, o esant poreikiui- pamokoje ar kitaip organizuojamoje mokinio ugdymosi veikloje.
  • Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms. Padeda paruošti dokumentus mokinių patikrinimui PPT.
  • Konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, paruošti pritaikytas ir individualias bendrąsias programas.
  • Tvarko savo darbo dokumentus, rengia savo veiklos ataskaitą.
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, tėvams ( globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese ir juos konsultuoja specialiojo ugdymo klausimais.
  • Bendradarbiauja su mokyklos bendruomene specialiojo ugdymo, pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
  • Dalyvauja gimnazijos VGK ir kitų gimnazijos direktoriaus sudarytų darbo grupių , komisijų veikloje.
  • Dalyvauja gimnazijos švietimo pagalbos specialistų metodinės grupės veikloje, Šilalės r. specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio veikloje.
  • Bendradarbiauja ir konsultuojasi su Šilalės PPT darbuotojais.
Darbo vieta: pradinių klasių korpusas, III aukštas, logopedės ir specialiosios pedagogės kabinetas
Telf.nr. 861495114
El.paštas:  astabate@gmail.com
Logopedės ir specialiosios pedagogės darbo grafikas

Eil.

Nr.

Savaitės diena

Darbo laikas

1.

Pirmadienis

08.00- 15.00

2.

Antradienis

08.00- 15.00

3.

Trečiadienis

08.00- 14.00

4.

Ketvirtadienis

08.00- 14.00

5.

Penktadienis

08.45- 09.45

10.30- 13.00

 
Gimnazijos logopedė ir specialioji pedagogė Asta Bataitytė

Tikslas:

Padėti mokiniui ar mokinių grupei, turinčiai vidutinių, didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, savarankiškai dalyvauti ugdyme ir popamokinėje veikloje. 

Mokytojo padėjėjo funkcijos:

  • bendradarbiaudamas su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu, psichologu ir kitais su mokiniu (mokinių grupe) dirbančiais specialistais, numato ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus bei pagalbos mokiniams teikimo metodus ir juos taiko.

Padeda mokiniui (mokinių grupei):

  • orientuotis bei judėti aplinkoje, susijusioje su ugdymu(si) mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, neformaliojo ugdymo, renginių ir išvykų metu;
  • apsitarnauti, pavalgyti, pasirūpinti asmens higiena;
  • įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti;
  • paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant;
  • padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi;
  • padeda užsirašyti ar užrašo mokymosi medžiagą;
  • padeda tinkamai naudotis ugdymui skirta kompensacine technika ir mokymo bei kompensacinėmis priemonėmis;
  • padeda mokytojui parengti ir/ ar pritaikyti mokiniui reikalingą mokomąją medžiagą;
  • padeda atlikti kitą su ugdymu(si), savitarna, maitinimu(si) susijusią veiklą.

Mokytojo padėjėjas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą bei mokinio, mokinių grupės, kuriems teikia pagalbą, saugumą.

Mokytojo padėjėja Danguolė Genčienė 

 

 

   
   

Lietuvių maža, mes galime išlikti tik savo mokslu, gabumais, darbštumu...

Aleksandras Stulginskis

   
Pamokų laikas
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:45 - 10:30
4. 10:40 - 11:25
P 11.25-11.50 5-8 kl.
5. 11:50- 12:35
P 12.35-13.00 I-IVg kl.
6. 13:00 - 13:45 
7. 13:55 - 14:40
   

KK projekto logo

   
Uniformų užsakymas
(dydžių lentelės)
uniformos
 
   

 Hey.lt - Nemokamas lankytojø skaitliukas

   
© Šilalės r. Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija