ERASMUS+ daugiašalių mokyklų partnerysčių projektas
„ Y.E.S. – G.R.E.E.N. “
„Young Entrepreneurs at School- Go,Research and Explore Environment and Nature“
2019-1-BG01-KA201-062538
2019 – 2021
Veikla yra finansuojama iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto šalis – Koordinatorė – Bulgarija ( Професионална Техническа Гимназия "Васил Левски")
Projekto šalys – partnerės:
Čekija - Mensa gymnázium, o.p.s.
Estija – Narva Soldino Gümnaasium
Italija - IIS GOBETTI MARCHESINI - CASALE – ARDUINO
Lietuva – Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija
Slovakija - Evanjelické gymnázium
Projektas „Young Entrepreneurs at School- Go,Research and Explore Environment and Nature“ skirtas 15–18 metų moksleiviams iš 6 vidurinių mokyklų, sėkmingai dirbančių aplinkosaugos švietimo ir verslumo ugdymo srityse.
Y.E.S.-G.R.E.E.N. Projektas skirtas vienai svarbiausių visos Europos problemų, susijusių su būsimų ES kartų ekologinio mąstymo ugdymu.
Projekto poreikis ir nauda apima ES ekonomikos pertvarkymo į “draugišką aplinkai”, vieningą ES šalių politiką aplinkos ir gamtos išsaugojimui, taip pat naujų įgūdžių, reikalingų draugiškų aplinkai darbo vietų kūrimui ir verslumui ugdyti.
Šio bendro tikslo įgyvendinimą užtikrina projekto uždaviniai:
-Susipažinti su pasaulio ir projekte dalyvaujančių šalių aplinkosaugos problemomis bei jų sprendimo būdais.
-Pagrindinių įgūdžių, būtinų sėkmingam XXI amžiaus jaunimo profesiniam ugdymui, įgyvendinimui ir socialinei adaptacijai, formavimas;
- Įgyti žinių apie šiuolaikines profesijas ekologiškoje darbo rinkoje ir apie ateities profesijas;
- Susitikimai su ekologinių įmonių ir nevyriausybinių organizacijų atstovais;
- Kūrybiškumo ugdymas ir įtraukimas į aplinkos problemas;
- Sąmoningumo ugdymas europiniu mastu;
- Ugdyti pagarbą ir supratimą kitoms kultūroms.
Projekto tikslai bus įgyvendinti naudojant projekte numatytas priemones:
-CLIL pamokos aplinkosaugos ir socialinėmis temomis;
-Pasakų apie ekologiją jaunesniems vaikams kūrimas;
-Internetiniai mokinių tyrimai, susiję su esamų ir būsimų “žaliųjų” profesijų darbo rinkos tyrimais;
-Susitikimai su ekologinių įmonių ir Nevyriausybinių organizacijų atstovais;
-Praktiniai užsiėmimai ir seminarai;
-Inovatyvi stovykla, skirta praktiškai pritaikyti visas įgytas žinias ir įgūdžius;
-Projekto pristatymų, vaizdo klipų, filmų, interneto svetainės ir tinklaraščių kūrimas;
-Kultūrinės programos, supažindinančios su dalyvaujančių šalių kultūriniu ir istoriniu paveldu.
Puslapis 2 iš 2
- Pradžia
- Ankstesnis
- 1
- 2
- Kitas
- Pabaiga