Mūsų projekto siekis – bendradarbiaujant įveikti sociokultūrines kliūtis: neigiamą požiūrį į nacionalinius regioninius stereotipus, kalbos barjerą, rasizmą. Mes kuriame abipusį pažinimą, kultūrinį tęstinumą, bendradarbiaujame socialinėje ir kultūros srityse. Mūsų veikla yra pagrįsta abipuse nauda, siekiu pasidalinti vertybėmis, vizijomis ir supratimu apie daugiakalbę Europą. Šis daugiašalis projektas turi ir Europinę vertę: suteikia galimybes kiekvienam nariui pažinti partnerių darbo kontekstus, įvertinti jų gyvenimo būdą, išmokti jų kalbą ir priimti atvirą ir tolerantišką požiūrį į kitas kultūras, įpročius, įsitikinimus. Šalių – partnerių susitikimai suteikia galimybę susipažinti su gyvenimo sąlygomis ir būdu, tradicijomis, įpročiais, kalba, istorija, turizmo ypatumais. Partnerių žinių dėka ir tarptautinio mobilumo būdu mes mokomės vieni iš kitų kaip pagerinti ir stiprinti Europos šalių bendradarbiavimą, Europos pilietiškumą, pažinti vieni kitų kultūrinę, istorinę, ekonominę ir politinę situaciją, išmoksime kitų šalių kalbos pagrindų naudodami naujas pedagogikas kaip CLIL (Content and Language Integrated Learning – Užsienio kalbos ir dalyko integruotas mokymas Europos mokyklose). 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 22
Comenius daugiašalių mokyklų partnerysčių projektas
„Let‘s create a multicultural Europe“
Veikla yra finansuojama iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto šalis – Koordinatorė – Lenkija (Gimnazjum nr 2 imienia księdza Stanisława Konarskiego) (kontaktinis asmuo: Artur Baranowski)
Projekto šalys – Partnerės:
Lietuva – Šilalės rajono Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija (projekto koordinatorius – Laima Šalkauskienė); Ispanija – IES PASCUAL CARRION (projekto koordinatorius - Fernando Maestre Orts ); Rumunija – Scoala Gimnaziala nr1. Perisoru ( projekto koordinatorius - Mrs. Marioara Nicolae) ; Suomija - Härkävehmaan koulu (projekto koordinatorius - Mrs. Arja Nieminen ); Turkija – Pekmezci Köyü Orta Okulu, Kozan (projekto koordinatorius - Mrs. Sibel Sener); Graikija - 1st Gymnasium of Mandra (projekto koordinatorius – Mrs. Eleftheria Kera ) PROJEKTO TIKLAI IR UŽDAVINIAI:
Partnerystės projekto tikslinės grupė - 13-16 metų mokiniai. Projekto vizija - sukurti ilgalaikį daugiakultūrį dialogą, ugdyti sąmoningumą ir toleranciją kultūrinei įvairovei, specialiųjų poreikių žmonėms, atsisakyti stereotipinio mąstymo, religijos, tikėjimo, rasistinių ir seksualinių pažiūrų diskriminacijos, išankstinio nusistatymo. Mūsų projekto siekis – bendradarbiaujant įveikti sociokultūrines kliūtis: neigiamą požiūrį į nacionalinius/ regioninius stereotipus, kalbos barjerą, rasizmą. Mes ketiname sukurti abipusį pažinimą, kurti kultūrinį tęstinumą, pradėti bendradarbiavimą socialinėje ir kultūros srityse. Mūsų veikla yra pagrįsta abipuse nauda, siekiu pasidalinti vertybėmis, vizijomis ir supratimu apie daugiakalbę Europą. Šis daugiašalis projektas turi ir Europinę vertę: suteikia galimybes kiekvienam nariui pažinti partnerių darbo kontekstus, įvertinti jų gyvenimo būdą, išmokti jų kalbą ir priimti atvirą ir tolerantišką požiūrį į kitas kultūras, įpročius, įsitikinimus. Šalių – partnerių susitikimai suteiks galimybę susipažinti su gyvenimo sąlygomis ir būdu, tradicijomis, įpročiais, kalba, istorija, turizmo ypatumais. Tai leis kiekvienam partneriui geriau suprasti elgesį, gyvenimo ritmą, požiūrį į jų kultūras. Partnerių žinių dėka ir tarptautinio mobilumo būdu mes mokysimės vieni iš kitų kaip pagerinti ir stiprinti Europos šalių bendradarbiavimą, Europos pilietiškumą, pažinsime vieni kitų kultūrinę, istorinę, ekonominę ir politinę situaciją, išmoksime vieni kitų kalbos pagrindų naudodami naujas pedagogikas kaip CLIL (Content and Language Integrated Learning – Užsienio kalbos ir dalyko integruotas mokymas Europos mokyklose) http://ec.europa.eu/languages/documents/studies/clil-at-school-in-europe_lt.pdf ir LdL (Learning by teaching – mokymasis mokant).
Dirbdami kartu pažinsime ne tik šalių skirtumus bet ir panašumus, įvertinsime tai kaip Europinį paveldą, kuris padės ugdyti mokinių toleranciją.
Projekto metu:
Mokiniai:
Mokytojai:
Mokyklos:
Comenius projekto iniciatyvinės grupės sukurtas LIPDUB pristatymas apie gimnaziją
|
„Man labai patiko ši išvyka į Lenkiją. Pamatėme kaip gyvena kitų tautų žmonės, mums tai buvo puiki patirtis...“ Gabrielė Mockutė IIg
„Ši kelionė išpildė visus mano lūkesčius: puikiai sutarėme su kitų šalių atstovais, kelionės ir ekskursijos buvo ne tik turiningos, bet ir įdomios, linksmos. Tokios kelionės padeda plėsti akiratį, tobulinti bendravimo užsienio kalba įgūdžius...“ Ieva Ivinskytė IIg
„Savaitė Lenkijoje buvo viena įsimintiniausių mano gyvenime. Viskas buvo nauja, neįprasta, vien tai, kad buvome svečioje šalyje. Susipažinome su Lenkijos kultūra, sostine Varšuva. Gyvendami šeimose turėjome galimybę pažvelgti į jų gyvenimo būdą iš arčiau. Comenius projektas man padėjo susirasti naujų draugų ir išbandyti savo kalbinius įgūdžius. Šios kelionės tikrai niekada nepamiršiu...“ Sandra Vedeikytė IIg
„Visa savaitė buvo kupina įspūdžių, kiekvieną dieną vyko įvairios veiklos, kuriose buvome aktyvūs dalyviai. Neįkainojama patirtis...“Kristina Gumuliauskytė IIg
„Kadangi tai buvo pirmoji kelionė, iš pradžių buvo baugu. Tačiau vėliau baimė dingo, patyriau daugybę dalykų, susipažinau su naujais žmonėmis, lavinau kalbinius įgūdžius. Labai džiaugiuosi ir dėkoju už šią patirtį...“ Gabrielė Auškalnytė IIg
(Į tinklaraštį pereisite paspaudę šalies vėliavą)
Bendras projekto partnenių tinklaraštis
Lenkija - šalis koordinatorė
Lietuva |
Ispanija |
Rumunija |
Graikija |
Suomija |
Turkija |
Comenius projekto iniciatyvinės grupės sukurtas LIPDUB pristatymas apie gimnaziją
Puslapis 2 iš 2
- Pradžia
- Ankstesnis
- 1
- 2
- Kitas
- Pabaiga