Bal 2024
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
   

Nuorodos  

   

Prisijungimas  

   
Comenius daugiašalių mokyklų partnerysčių projektas
„Let‘s create a multicultural Europe“
 
Veikla yra finansuojama iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto  šalis – Koordinatorė – Lenkija (Gimnazjum nr 2 imienia księdza Stanisława Konarskiego) (kontaktinis asmuo: Artur Baranowski)
Projekto šalys – Partnerės:

Lietuva – Šilalės rajono Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija (projekto koordinatorius – Laima Šalkauskienė);

Ispanija – IES PASCUAL CARRION (projekto koordinatorius - Fernando Maestre Orts );

Rumunija – Scoala Gimnaziala nr1. Perisoru ( projekto koordinatorius - Mrs. Marioara Nicolae) ;

Suomija - Härkävehmaan koulu (projekto koordinatorius - Mrs. Arja Nieminen );

Turkija – Pekmezci Köyü Orta Okulu, Kozan   (projekto koordinatorius - Mrs. Sibel Sener);

Graikija - 1st Gymnasium of Mandra (projekto koordinatorius – Mrs. Eleftheria Kera )

comenius eu
PROJEKTO TIKLAI IR UŽDAVINIAI:
  • Kurti tarpkultūrinį socialinį dialogą, siekti aktyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo;
  • Plėtoti bendradarbiavimą tarp socialiai pažeidžiamų, turinčių specialiųjų poreikių socialinių grupių;
  • Ugdyti lingvistinę kompetenciją, mokantis kitų užsienio kalbų;
  • Skatinti IT naujovių bei šiuolaikinių pedagoginių žinių, patirčių panaudojimą;
  •  Ugdyti europietišką bendruomenę, akcentuojant pagarbą ir toleranciją kitoms kultūroms ir žmonėms.

Partnerystės projekto tikslinės grupė - 13-16 metų mokiniai.

Projekto vizija - sukurti ilgalaikį daugiakultūrį dialogą, ugdyti sąmoningumą ir toleranciją kultūrinei įvairovei, specialiųjų poreikių žmonėms, atsisakyti stereotipinio mąstymo, religijos, tikėjimo, rasistinių ir seksualinių pažiūrų diskriminacijos, išankstinio nusistatymo.

Mūsų projekto siekis – bendradarbiaujant įveikti sociokultūrines kliūtis: neigiamą požiūrį į nacionalinius/ regioninius stereotipus, kalbos barjerą, rasizmą. Mes ketiname sukurti abipusį pažinimą, kurti kultūrinį tęstinumą, pradėti bendradarbiavimą socialinėje ir kultūros srityse. Mūsų veikla yra pagrįsta abipuse nauda, siekiu pasidalinti vertybėmis, vizijomis ir supratimu apie daugiakalbę Europą.

Šis daugiašalis projektas turi ir Europinę vertę: suteikia galimybes kiekvienam nariui pažinti partnerių darbo kontekstus, įvertinti jų gyvenimo būdą, išmokti jų kalbą ir priimti atvirą ir tolerantišką požiūrį į kitas kultūras, įpročius, įsitikinimus. Šalių – partnerių susitikimai suteiks galimybę susipažinti su gyvenimo sąlygomis ir būdu, tradicijomis, įpročiais, kalba, istorija, turizmo ypatumais.   Tai leis kiekvienam partneriui geriau suprasti elgesį, gyvenimo ritmą, požiūrį į jų kultūras. Partnerių žinių dėka ir tarptautinio mobilumo būdu mes mokysimės vieni iš kitų kaip pagerinti   ir stiprinti Europos šalių bendradarbiavimą, Europos pilietiškumą, pažinsime vieni kitų kultūrinę, istorinę, ekonominę ir politinę situaciją, išmoksime vieni kitų kalbos pagrindų naudodami naujas pedagogikas kaip CLIL (Content and Language Integrated Learning – Užsienio kalbos ir dalyko integruotas mokymas Europos mokyklose) http://ec.europa.eu/languages/documents/studies/clil-at-school-in-europe_lt.pdf ir LdL (Learning by teaching – mokymasis mokant).
Dirbdami kartu pažinsime   ne tik šalių skirtumus bet ir panašumus, įvertinsime tai kaip Europinį paveldą, kuris padės ugdyti mokinių toleranciją.
Projekto metu:

Mokiniai: comenius

  • Gerins žinias apie Europos kultūros paveldą ir išplėsti savo žinias apie šalis – partneres;
  • Bendraus su Europos bendraamžiais, dalinsis ir plėtos idėjas;
  • Gerins jų bendravimo ir komandinio darbo įgūdžius naudodami IT programas;
  • Bus motyvuojami įveikti stereotipinį mąstymą;
  • Imsis iniciatyvos ir skatins motyvaciją aktyviai dalyvauti mokyklos veiklose;
  • Dalindamiesi patirtimi ugdys ekologišką elgseną;
  • Stiprins santykius su vyresnėmis ir jaunesnėmis kartomis.

Mokytojai:

  • Gebės išlaikyti mokinių susidomėjimą, skatins būti aktyvius, didės jų pasitikėjimas savimi;
  • Mokysis naudoti daugiau interaktyvių mokymo stilių, veikti viešai įtraukiant susitikimus su vietos valdžios institucijomis, bendruomene;
  • Bus įtraukti į Europos bendradarbiavimo komandinį darbą, naudojant IT ryšių metodus, novatoriškus ir kūrybiškus mokymo metodus, integruotą kalbų mokymo medžiagą (CLIL).
  • Įgis tarpdisciplininio bendradarbiavimo patirties.

Mokyklos:

  • Įgis tarptautinių projektų valdymo, planavimo, įgyvendinimo, vertinimo ir sklaidos patirties;
  • Įgis bendravimo patirties su Europos mokyklomis ir gebės sukurti ilgalaikes komandas;
  • Plės dalyvių akiratį, pažins kitas kultūras ir paveldą;
  • Bus suinteresuoti padidinti įrenginių ir švietimo veiklos kokybę;
  • Įtakos teigiamą požiūrį apie mokyklą ir mokytojus iš skirtingų šalių ir tradicijų;
  • Bendradarbiaus su institucijomis bei įmonėmis, kurios dalyvauja kultūros, gamtos veiklose ir vietos valdžios institucijomis;
  • Savo veikla ir patirtimi dalinsis su vietos bendruomene, kas mėnesį skelbs straipsnius vietinėje žiniasklaidoje (laikraščiai, radijas, televizija, internetas)
Comenius projekto iniciatyvinės grupės sukurtas LIPDUB pristatymas apie gimnaziją 
   
   

Lietuvių maža, mes galime išlikti tik savo mokslu, gabumais, darbštumu...

Aleksandras Stulginskis

   
Pamokų laikas
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:45 - 10:30
4. 10:40 - 11:25
P 11.25-11.50 5-8 kl.
5. 11:50- 12:35
P 12.35-13.00 I-IVg kl.
6. 13:00 - 13:45 
7. 13:55 - 14:40
   

KK projekto logo

   
Uniformų užsakymas
(dydžių lentelės)
uniformos
 
   

 Hey.lt - Nemokamas lankytojø skaitliukas

   
© Šilalės r. Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija