Bal 2024
Pr An Tr Kt Pn Št Sk
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
   

Nuorodos  

   

Prisijungimas  

   

 

 

ERASMUS+ daugiašalių mokyklų partnerysčių projektas

„Take out Stereotyping out of Your Life“

2017-1-LT01-KA219-035186_1

2017 - 2019

Veikla yra finansuojama iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.

Projekto  šalis – Koordinatorė – LIETUVA (Aleksandro Stulginskio gimnazija (projekto koordinatorius ir kontaktinis asmuo – Laima Šalkauskienė )

Projekto šalys – partnerės:

RumunijaCOLEGIUL  TECHNIC "Napoca", Cluj-Napoca mieste (projekto koordinatorius - Mrs. Lucia Mariana Pojar);

Slovėnija - SOLSKI CENTER SLOVENJ GRADEC, Slovenj Gradec mieste (projekto koordinatorius - Mrs Eva Meža);

Italija - ISTITUTO OMNICOMPRENSIVO GUGLIONESI, Guglionesi mieste (projekto koordinatorius – Mrs. Lesley June Fearn)

Turkija - OZEL ESENLER UGUR TEMEL LISESI, Stambulo mieste (koordinatorius: Ms. Sezin Cipa)

Projekto aprašas

   Skirtumai tarp mūsų yra svarbūs žmonijai. Jie yra prigimtiniai ir neturėtų tapti konflikto šaltiniu

ar neapykanta. Naujausi įvykiai Europos socialiniame kontekste rodo, kad mes vis dar esame tam tikrų giliai įsišaknijusių mentalitetų aukomis, pagal kurias mes vertiname žmones, priklausančius skirtingoms kultūrinėms grupėms, remdamiesi kai kuriomis primestomis vertybėmis, nesusijusiomis su realybe. Mes visi esame unikalūs ir skiriamės vieni nuo kitų, tačiau tai yra privalumas, o ne trūkumas.

  Mes tikime, kad visi žmonės nusipelno pagarbos, nepriklausomai nuo odos spalvos, religinių įsitikinimų ir praktikos, palikuonių ar idėjų. Jei žmonės tai supras, mes galėsime gyventi harmonijoje, pagarboje ir pripažinime.

  Ši tema yra aktuali, atsižvelgiant į šiandien didėjantį imigracijos skaičių. Turkija ir Italija, dvi šalys partnerės stengiasi suprasti šį reiškinį ir spręsti šį klausimą vykdydamos įvairias programas, iniciatyvas ir kt. Rumunija, Slovėnija ir Lietuva yra šalys, kurioms aktualus šis klausimas, nes jos yra Europos Sąjungos nariai.

  Priežastis, kodėl ši tema aktuali  mūsų mokykloms ir projektui, yra tai, kad kuo anksčiau mokiniai supranta stereotipų ir diskriminacijos problemą, tuo didesnė tikimybė, kad pasaulis pasikeis ir žmonės gyvens harmoningai vienas su kitu.

Stereotipai, pvz., Įsitikinimas, kad tam tikri žmonės turi mažiau intelektualinių gebėjimų nei kiti, arba jie yra kitokių įsitikinimų, gali sukelti diskriminaciją. Stereotipai apima teigiamus ir neigiamus požymius, tačiau tik neigiami stereotipai paprastai sukelia šališkumą ir diskriminaciją.

Šios partnerystės pagrindas yra kad mūsų mokiniai pamatytų gyvenimo grožį, žmonių grožį, išlaisvintų juos nuo stereotipinio nusistatymo, mąstymo ir propaguotų tolerancijos, pakantumo, Europos demokratinių vertybių, Europos pilietiškumo bei taikos kultūrą.

Projekto uždaviniai:

- kovoti su neapykantos ir diskriminuojamu elgesiu mokyklose;

- didinti socialinį sąmoningumą, toleranciją, empatiją imigrantams ir pabėgėliams;

- sunaikinti stereotipus ir didinti supratimą apie jų keliamą riziką;

- tobulinti žinias, susijusias su stereotipų ir diskriminacijos mokyklose problemomis;

- skatinti aktyvų mokinių dalyvavimą socialiniame gyvenime stereotipų ir diskriminacijos tema;

- stiprinti mokyklų ir vietos nevyriausybinių organizacijų santykius, sprendžiant tuos pačius klausimus;

- skatinti mokinius ugdyti pagrindinius socialinius įgūdžius, tobulinti skaitmenines ir užsienio kalbos kompetencijas.

Projekto sklaidos šaltiniai:

   
   

Lietuvių maža, mes galime išlikti tik savo mokslu, gabumais, darbštumu...

Aleksandras Stulginskis

   
Pamokų laikas
1. 08:00 - 08:45
2. 08:50 - 09:35
3. 09:45 - 10:30
4. 10:40 - 11:25
P 11.25-11.50 5-8 kl.
5. 11:50- 12:35
P 12.35-13.00 I-IVg kl.
6. 13:00 - 13:45 
7. 13:55 - 14:40
   

KK projekto logo

   
Uniformų užsakymas
(dydžių lentelės)
uniformos
 
   

 Hey.lt - Nemokamas lankytojø skaitliukas

   
© Šilalės r. Kaltinėnų Aleksandro Stulginskio gimnazija